Media Tour Bieluch
Myślą przewodnią wyprawy było pokazanie, jak gospodarka rynkowa oraz dziesięciolecie Polski w Unii Europejskiej wpłynęło na rozwój i kondycję Spółdzielni Mleczarskiej Bieluch w Chełmie. Dziennikarze mieli też okazję zwiedzić pałac-muzeum rodu Zamoyskich oraz Galerię Sztuki Socrealizmu w Kozłówce.
Zainteresowaniem cieszyły się warsztaty kulinarne pod kierownictwem Agnieszki Filiks, „Kulinarnego Ambasadora Bielucha na rok 2014”.
Dziennikarze przygotowali kilka potraw wykorzystując masła, śmietany, jogurty i sery z logiem Ducha Bielucha na opakowaniach. To były dopiero przystawki. Agnieszka Filiks przygotowała kilkadziesiąt potraw i deserów, wśród których absolutnym hitem okazała się zupa z młodych pokrzyw z przykarczmianego ogródka warzywnego, z dodatkiem wołowiny. Przepisy zostały opracowane przy udziale Moniki Iskandar, dyrektor zarządzającej IMR advertising by PR.
Pokrzepionym intelektualnie i smakowo dziennikarzom przez prawie godzinę przygrywała góralska kapela, w której pierwsze skrzypce (i na gitarze) grali właściciele „Siwego Dymu” – Piotr Majerczyk i Grzegorz Pintscher.
Nasze serwisy:
**
Luźny serwis - Z przymrużeniem okaChełmski informator miejski: taksówki, banki, szkoły, kościoły**
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?