Bieluch zrobił furorę w Warszawie na pikniku ,,Poznaj Dobrą Żywność" [ZDJĘCIA]

oprac. Jolanta Masiewicz
Po raz kolejny Spółdzielnia Mleczarska Bieluch z Chełma brała udział w jedenastym pikniku „Poznaj Dobrą Żywność”, który odbył się na terenie ogrodów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Stoisko Bielucha było oblegane przez gości.

W imprezie uczestniczyło ponad stu wystawców. Były pokazy kulinarne, bezpłatne degustacje i sprzedaż produktów. Piknik ten ma już taką tradycję i tak dobrą opinię wśród warszawiaków, że w minioną sobotę nikogo nie odstraszyły przelotne, intensywne deszcze, ani niska temperatura. Większość produktów, z których przygotowywano na miejscu potrawy i przekąski, nosiło na opakowaniach prestiżowy, odnawialny znak, Poznaj Dobrą Żywność.

W okazałym, z daleka rzucającym się w oczy stoisku z logiem Ducha Bielucha, kilka rodzajów przekąsek dla gości przygotowywała Agnieszka Filiks, Kulinarny Ambasador Bielucha. Zainteresowanie smakoszy było tak duże, że Pani Ambasador i osoby jej pomagające przez kilka godzin miały pełne ręce pracy.

Największym powodzeniem cieszyły się kanapeczki z pastami z serków naturalnych Bieluch z dodatkami listków młodych pokrzyw, mięty, bazylii, płatków róży, nasturcji, truskawek, prażonych pestek dyni, rzodkiewek, zielonych ogórków, miodu i cynamonu. Ponadto, można było degustować kefiry, jogurty naturalne oraz serki smakowe.
Tak zachęceni piknikowi goście kupowali po przystępnych cenach większe ilości wybranych produktów, a największym powodzeniem cieszyło się niedawno nagrodzone masło extra Bieluch oraz jogurt naturalny Bieluch typu greckiego.

Agencja IMR advertising by PR uruchomiła w stoisku Bielucha Biuro Prasowe, którym zawiadywała Agnieszka Szulc. Kilkunastu zaproszonych dziennikarzy miało okazję porozmawiać z przedstawicielami spółdzielni o sprawach produkcyjnych, jakości, dystrybucji i planach na przyszłość.

Zainteresowanie podobnymi tematami wyraził wicepremier i minister gospodarki, Janusz Piechociński, który podszedł do stoiska zwabiony jego wystrojem, gracją i wyglądem obsługi ubranej w fartuchy z logiem Ducha Bielucha. Rzeczowych informacji wicepremierowi Piechocińskiemu udzielał Kazimierz Gromadzki, dyrektor handlowy SM Bieluch.

W gościnnym stoisku Bielucha tłoczno było przez cały czas trwania imprezy. Posilić się Bieluchami i porozmawiać przychodzili profesorowie i prezesi firm oraz organizacji. Goście opuszczali piknik przejedzeni rozmaitością smaków, obładowani zakupami oraz wiedzą, gdzie i z jakim znakiem szukać dobrej polskiej żywności.

Polacy smakoszami czekolady

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie