Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Punkt kancelaryjny w Powiatowym Urzędzie Pracy

opr. tom
archiwum
Na finiszu są już prace zmierzające do uruchomienia w chełmskim PUP Punktu Kancelaryjnego. Rozpocznie on swoją działalność w poniedziałek – 1 sierpnia.

Od tego dnia wszystkie sprawy związane z obsługą kancelaryjną urzędu odbywać się będą w pokoju 44 obok punktu informacyjnego PUP (parter budynku).

Zakres tych zadań jest dość rozległy. Obejmuje m.in. przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej z PUP, rozliczanie rachunków za usługi pocztowe. Obowiązkiem osób pracujących w punkcie będzie też dbanie o prawidłowe funkcjonowanie poczty wewnętrznej. Dotychczas sprawy związane z obsługą kancelaryjną prowadzone były w sekretariacie urzędu.

– Każdego dnia przez nasz Urząd przechodzi około 200 różnego rodzaju pism – mówi Alicja Nawrocka, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy. – Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie punktu kancelaryjnego. Jestem przekonana, że spełni on swoje zadania i usprawni prace naszego urzędu.


Zobacz serwis Z przymrużeniem oka
Zobacz Kronikę policyjną województwa Lubelskiego

Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chelm.naszemiasto.pl Nasze Miasto