Jednym ze sposobów na usprawnienie pracy urzędu ma być zmiana jego organizacji pracy. – Przede wszystkim chodzi o uszczelnienie systemu zarządzania miastem. Celem tych zmian jest również zwiększenie efektywności pracy urzędników – zapewnia Jakub Banaszek.
Do tej pory w urzędzie funkcjonowały wydziały, które do końca lutego mają zostać wchłonięte przez osiem departamentów. Prezydentowi ma podlegać jego gabinet, departament prawny oraz kultury i promocji, a także straż miejska.
Wiceprezydent Artur Juszczak ma zarządzać departamentami: komunalnym, inwestycji i zarządzania dróg oraz rozwoju.
Drugi wiceprezydent, Andrzej Kosiniec będzie odpowiadał za departament spraw obywatelskich, edukacji i sportu.
Dodatkowo sekretarz będzie zajmował się departamentem organizacyjnym prezydenta miasta, a skarbnik finansami i budżetem.
Drożeją motocykle sprowadzane z Niemiec
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?