Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Okszów. Szkoła świętowała dzień patrona – Zdjęcia

P J
Zespół Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Okszowie świętował dzień swojego patrona - Józefa Piłsudskiego. Na uroczystościach zjawili się przedstawiciele różnych instytucji, uczelni i urzędów.

Zespół Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego w Okszowie świętował w piątek, 17 marca dzień patrona. Na szkolnych uroczystościach zjawili się przedstawiciele różnych instytucji, uczelni i urzędów. Gościem specjalnym był Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa - Rafał Romanowski. Uroczystości rozpoczęły się tuz po godzinie 10.30, wcześniej odbyła się msza święta w kościele w Okszowie.

Tydzień wcześniej – 10 marca w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Okszowie odbył się XV Szkolny Konkurs Historyczny pod nazwą: „Józef Piłsudski ̶ człowiek czynu i legendy”. W konkursie wzięła udział młodzież ze szkół ponadgimnazjalnych i gimnazjów.

W kategorii szkół gimnazjalnych zwyciężyli:
I miejsce – Zuzanna Winiarska – Gimnazjum z Wierzbicy,
II miejsce Natalia Oszust – Gimnazjum w Sielcu,
III miejsce Angelika Świeczak – Gimnazjum z Wierzbicy.
Drużynowo I i III miejsce zajęło Gimnazjum z Wierzbicy, II miejsce – ZSO Nr 6 w Chełmie.

W kategorii szkół ponadgimnazjalnych:
I miejsce zajął Paweł Sawicki z ZSCKR w Okszowie,
II – miejsce – Michał Sobstyl z II LO w Chełmie,
III miejsce zajął Daniel Chojnacki z ZSCKR w Okszowie.
Drużynowo zwyciężyło II LO w Chełmie, II miejsce zajął ZSCKR w Okszowie, III miejsce - ZSGiH w Chełmie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rolnicy zapowiadają kolejne protesty, w nowej formie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chelm.naszemiasto.pl Nasze Miasto