Sprawy urzędowe można załatwić:
• poprzez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (E-PUAP),
• drogą telefoniczną,
• drogą mailową: [email protected],
• drogą pocztową na adres: pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm,
• za pośrednictwem strony Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych (www.pwpw.pl) można złożyć wniosek o wymianę prawa jazdy i wtórnika prawa jazdy oraz rejestrację pojazdu.
• poprzez wrzucenie wniosków, pism i innych dokumentów do wystawionej urny, która znajdują się przy portierni, na dole budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego, w którym mieści się siedziba Starostwa Powiatowego
w Chełmie. Uzyskanie potwierdzenia złożenia dokumentu będzie możliwe jedynie
w przypadku podania numeru telefonu kontaktowego na dokumencie, na który pracownik Punktu Kancelaryjnego potwierdzi datę wpływu dokumentu do Urzędu Starostwa.
Ponadto:
Do czasu obowiązywania zarządzenia Starosta Chełmski nie będzie naliczał kar osobom, które nie dopełnią obowiązku zarejestrowania pojazdu w ciągu 30 dni albo obowiązku zawiadomienia urzędu o sprzedaży lub zakupie pojazdu. Kara nie będzie naliczana osobom, którym 30-dniowy termin na załatwienie tych formalności upłynął nie wcześniej niż 13 marca 2020r.
WYKAZ TELEFONÓW:
• Sekretariat Starostwa – tel. (82) 562-75-01
• Wydział Architektury i Budownictwa – tel. (82) 562-76-49
• Wydział Komunikacji i Spraw Obywatelskich – tel. (82) 562-75-72
• Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – tel. (82) 562-75-42
• Wydział Infrastruktury – tel. (82) 562-75-88
• Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska – tel. (82) 562-75-11
• Wydział Promocji i Rozwoju – tel. (82) 562-76-31
• Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych – tel. (82) 562-75-27
• Wydział Budżetu i Finansów – tel. (82) 562-75-15
• Wydział Organizacyjno-Gospodarczy – tel.(82) 562-75-53
• Biuro Samorządowe – tel. (82) 562-75-04
• Biuro Starosty – tel. (82) 562-75-63
• Archiwum Zakładowe – tel. (82) 562-77-06
• Zespół ds.Obronnych i Zarządzania Kryzysowego – tel. (82) 562-75-41
• Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego – tel. (82) 562-75-78
• Powiatowy Rzecznik Konsumentów – tel. (82) 562-75-05
Wykaz rachunków bankowych, na które należy dokonywać wpłat:
Numer konta: 18 1600 1101 1841 1342 5000 0002
Opłaty:
- komunikacyjne (m.in.rejestracja pojazdów, prawa jazdy),
- geodezyjne (dokument obliczenia opłaty),
- za karty wędkarskie,
- za dziennik budowy.
- za zajęcie pasa drogowego,
- za dzierżawę gruntów powiatu.
Numer konta: 07 1600 1101 1841 1342 5000 0006
Opłaty:
- z tytułu wieczystego użytkowania gruntów Skarbu Państwa,
- za przekształcenie prawa użytkowania gruntów Skarbu Państwa,
- za trwały zarząd gruntów Skarbu Państwa,
- za dzierżawę gruntów Skarbu Państwa,
- za najem lokali Skarbu Państwa.
Numer konta: 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005
Rachunek sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia)
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?