Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Chełm w Radio ZET

tom
W pierwszych dniach listopada ruszy kolejna akcja promocyjna Chełma. Kilkadziesiąt piętnastu-sekundowych spotów promujących Chełm wyemituje jedna z największych komercyjnych rozgłośni radiowych w Polsce – Radio ZET.

Od 2 do 10 listopada słuchacze tej stacji usłyszą spoty promocyjne Chełma. W treści materiału znajdzie się między innymi informacja, iż Chełm jest największym Polskim miastem przy granicy Unii Europejskiej oraz zaproszenie do odwiedzenia naszego miasta i regionu.

- Do dyspozycji mieliśmy zaledwie 15 sekund. W tym czasie musiały zmieścić się również informacje o współfinansowaniu projektu. Dlatego w spocie pojawi się komunikat podkreślający, iż Chełm jest dużym i niezwykłym miastem – mówi Roland Kurczewicz pełnomocnik prezydenta.

Emisję krótkich reklamówek radiowych urzędnicy planowali już od dłuższego czasu. Wiązało się to jednak z niemałymi kosztami. W końcu na radiową reklamę pozwoliła pozyskana dotacja z Norweskiego Mechanizmu Finansowego, w ramach której już od dłuższego czasu miasto realizuje projekt pod nazwą „Ekoturystyka bez granic”.

- Przy realizacji tego projektu udało nam się dokonać oszczędności. Mogliśmy zrezygnować i oddać część dofinansowania lub rozszerzyć projekt i zorganizować kolejną akcję promocyjną. Nasz wniosek został oceniony pozytywnie. Dzięki tremu pozyskaliśmy środki na emisję spotów w Radio ZET – mówi Marcin Grel zastępca dyrektora Wydziału Rozwoju, Promocji i Współpracy z Zagranicą.

Nagranie i podkład dźwiękowy do spotów powstały w studio współpracującym z Radiem ZET. Głosu do spotu użyczył znany lektor.

Władze miasta podkreślają, iż termin emisji spotów wynika z decyzji o przyznaniu dofinansowania i konieczności zakończenia projektu w najbliższym czasie.

- Od razu pragnę uspokoić opozycję. W spotach nie ma ani mojego nazwiska ani moich wypowiedzi. To radiowy materiał, który ma promować nasze miasto a nie konkretną osobę. Zresztą niezależnie od terminu wyborów, wszystkie nasze akcje promocyjne skierowane były na zwiększanie rozpoznawalności Chełma a nie lokalnych polityków – mówi prezydent Agata Fisz – O skuteczności działań marketingowych decyduje ciągłość w ich realizacji, dlatego ważne abyśmy niezależnie od pory roku, terminów wyborów czy innych wydarzeń cały czas promowali nasze miasto .

Na radiową promocję Chełma miasto wydało około 10 tysięcy złotych. Resztę kosztów pokryło pozyskane dofinansowanie. Spot promocyjny na antenie Radio ZET pojawiać się będzie przez 7 dni. Emisje rozpoczną się już we wtorek 2 listopada.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziwne wpisy Jacka Protasiewicz. Wojewoda traci stanowisko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na chelm.naszemiasto.pl Nasze Miasto