Certyfikaty kwalifikowane, podpis elektroniczny
2017-03-05 22:55:36
Zestaw Certum STANDARD to urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego. Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany:
przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
do podpisywania faktur elektronicznych.
Kupując ten produkt otrzymujesz dostęp do e-Akademii Certum, dzięki której dowiesz się jak instalować podpis elektroniczny i jak go używać w codziennej pracy, a także jak zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu, używając produktów Certum.
Cena zestawu z czytnikiem : 370 zł brutto
Cena zestawu bez czytnika 320 zł. brutto.
Nowość w e-Akademii: Szkolenia MS Office. Dowiedz się więcej!
Potwierdzam tożsamość do podpisu elektronicznego.
Dojazd do klienta i pomoc w instalacji w cenie 10-40 zł. w zależności od odległości.
Potwierdzanie tożsamości 25 zł.
Ścieżka ekspresowa (do 24 godz.) 55 zł.
Kontakt telefoniczny od 09-18.
Kontakt osobisty po wcześniejszym umówieniu spotkania w biurze lub w siedzibie klienta w dniach wt, śr, pt od 09-18 pn, czw od 14-18.
Możliwość umówienia się w każdy dzień poza godzinami pracy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
Dojazd po ustaleniu terminu na terenie woj. Lubelskiego, okolice Chełma, Włodawy, Krasnystaw, Hrubieszów
Zestaw można zamówić można na stronie sklepu certum podając przy zamówieniu nr partnera prezentowany poniżej lub na allegro wchodząc na poniższe linki.
https://sklep.certum.pl/?partner=PP%2F3068%2F000
NR PARTNERA PP/3068/000
LUB
http://allegro.pl/podpis-elektroniczny-certum-2-lata-z-czytnikiem-i6718228196.html
http://allegro.pl/podpis-elektroniczny-certum-2-lata-bez-czytnika-i6718230499.html
przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji,
do wysyłki e-Deklaracji lub JPK przekazywanych do US,
przy zdalnym zawieraniu umów cywilno-prawnych,
do podpisywania faktur elektronicznych.
Kupując ten produkt otrzymujesz dostęp do e-Akademii Certum, dzięki której dowiesz się jak instalować podpis elektroniczny i jak go używać w codziennej pracy, a także jak zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu, używając produktów Certum.
Cena zestawu z czytnikiem : 370 zł brutto
Cena zestawu bez czytnika 320 zł. brutto.
Nowość w e-Akademii: Szkolenia MS Office. Dowiedz się więcej!
Potwierdzam tożsamość do podpisu elektronicznego.
Dojazd do klienta i pomoc w instalacji w cenie 10-40 zł. w zależności od odległości.
Potwierdzanie tożsamości 25 zł.
Ścieżka ekspresowa (do 24 godz.) 55 zł.
Kontakt telefoniczny od 09-18.
Kontakt osobisty po wcześniejszym umówieniu spotkania w biurze lub w siedzibie klienta w dniach wt, śr, pt od 09-18 pn, czw od 14-18.
Możliwość umówienia się w każdy dzień poza godzinami pracy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym
Dojazd po ustaleniu terminu na terenie woj. Lubelskiego, okolice Chełma, Włodawy, Krasnystaw, Hrubieszów
Zestaw można zamówić można na stronie sklepu certum podając przy zamówieniu nr partnera prezentowany poniżej lub na allegro wchodząc na poniższe linki.
https://sklep.certum.pl/?partner=PP%2F3068%2F000
NR PARTNERA PP/3068/000
LUB
http://allegro.pl/podpis-elektroniczny-certum-2-lata-z-czytnikiem-i6718228196.html
http://allegro.pl/podpis-elektroniczny-certum-2-lata-bez-czytnika-i6718230499.html