Od tego dnia wszystkie sprawy związane z obsługą kancelaryjną urzędu odbywać się będą w pokoju 44 obok punktu informacyjnego PUP (parter budynku).
Zakres tych zadań jest dość rozległy. Obejmuje m.in. przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji wpływającej do urzędu, prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej z PUP, rozliczanie rachunków za usługi pocztowe. Obowiązkiem osób pracujących w punkcie będzie też dbanie o prawidłowe funkcjonowanie poczty wewnętrznej. Dotychczas sprawy związane z obsługą kancelaryjną prowadzone były w sekretariacie urzędu.
– Każdego dnia przez nasz Urząd przechodzi około 200 różnego rodzaju pism – mówi Alicja Nawrocka, dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy. – Dlatego zdecydowaliśmy się na uruchomienie punktu kancelaryjnego. Jestem przekonana, że spełni on swoje zadania i usprawni prace naszego urzędu.
Zobacz serwis Z przymrużeniem oka
Zobacz Kronikę policyjną województwa Lubelskiego
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?