Chełm. Klienci CLA nagrodzeni za lojalność
Ponad 200 kalendarzy rozda CLA swoim klientom. Wszystko w ramach programu lojalnościowego. – Przyznam, że gdy otrzymałam pismo bardzo się zdziwiłam. Nie wiedziałam, że taki program istnieje i było to miłym zaskoczeniem. Dojeżdżam do pracy autobusem i nie liczyłam nigdy na prezenty z tej okazji – mówi nam Pani Emilia z Chełma, która otrzymała list od CLA.
– Program uruchomiliśmy w ubiegłym roku, spodobał się i postanowiliśmy go kontynuować. Nasz kalendarz mogą dostać stali klienci naszej firmy, którzy wykupują bilety okresowe przynajmniej na 200 dni w roku. Kryteria są dość rygorystyczne, ale mimo to około 200 osób je spełnia, to nas bardzo cieszy – mówi w rozmowie z nami Zbigniew Grzesiak, prezes CLA.
Kalendarze można odbierać do 10 grudnia. Program z roku na rok ma być modyfikowany. – Liczba pasażerów co roku spada, dlatego kryteria również będziemy nieco zmieniać – dodaje Grzesiak.
Chełm. Klienci CLA nagradzani za lojalność. Jak Wam podoba się ten pomysł? Czekamy na komentarze.
Nasze serwisy:
**
Luźny serwis - Z przymrużeniem okaChełmski informator miejski: taksówki, banki, szkoły, kościoły**
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Strefa Biznesu: Polacy chętniej sięgają po krajowe produkty?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?